«Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі
Государственное учреждение «Отдел образования по Шортандинскому району управления образования Акмолинской области»

    

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

07.04.2023

«Ақмола облысы білім баскармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің 2022 жылғы мемлекеттік көрсетілетін қызмет аясындағы қызмет туралы есебін көпшілік талқылауды өткізу қорытындысы

 

         1. Көпшілік талқылауды өткізу күні: 2023 жылғы 1 наурыздан – 31 наурыз аралығында.

         2. Көпшілік талқылауды өткізу әдісі: « Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің  сайтында http://shortandy.aqmoedu.kz/

         3. Көпшілік талқылау өткізі туралы хабарландыру әдісі: 2023 жылғы                        7 сәуірде «Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінің  сайтында http://shortandy.aqmoedu.kz/

ақпаратты орналастыру.

         4. Көпшілік талқылау қатысушыларының ұсыныстары және (немесе) ескертулер тізімі: «Ақмола облысы білім басқармасының Шортанды ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік мекемесінде көпшілік тақылау бойынша өткізілген іс-шаралар нәтижесінде қатысушылардың ұсыныстары және (немесе) ескертулері, сондай-ақ ресми интернет-ресурсында келіп түспеді.

 

№ р/р

Ұсыныстар және (немесе) ескертулер енгізілген ұйым атауы, жеке тұлғаның аты-жөні

Көпшілік талқылау аясында келіп түскен ұсыныстар және (немесе) ескертулердің қысқаша мазмұны

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау немесе қабылдамау туралы мәлімет

Ұсыныстар және (немесе) ескертулерді қабылдау не қабылдамау бойынша негіздер

Ескерту

1

2

3

4

5

6

-

0

0

0

0

-

 

 

Басшы                                                                                                                         Ш.Х.Ахметова                                                         

 

Просмотров: 268


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст